Friday, 25 November 2011
SEMALAM......24/11/2011
SEMALAM AQ DGN ABG SAUDARA AQ,(HURAIRAH)X BLEH TIDO SO KITE
ORANG PLAN NK WAT BLOG...KITE ORANG WAT BLOG TU DRI DRI PUKUL 1.00 A.M
HINGGA PUKUL 6.00 A.M....PADA PUKOL 7.00 A.M,MATA AQ DH MCM MATA SPANGEBOB
X TDO....KORANG PANDAI2 A IMIGIN MCM KN....HEHEHEHEHEH...
LPAS TU KTE MASING2 TIDO SMPAI X SEDAR KN DRI SMPAI KE PETANG....MCM TU KLAU KTE ORANG
BOSAN DAN X BLEH TDO....MCM BDOH JE KN.....
BLEH BT TU...................HAHHAAHHA.....K.K LAA AQ PON DH X TAU NK CTE APE LGI...
Posted by amirul at 05:23 0 comments
Monday, 31 October 2011
Subscribe to:
Comments (Atom)




